Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

Aby złożyć reklamację skontaktuj się z nami mailem na adres bok@olisie.pl. Opisz nam reklamowany produkt oraz powód reklamacji. Jeśli jest to możliwe dołącz zdjęcia lub film. Koniecznie podaj swój nr telefonu. Nasze Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą w celu omówienia dalszych działań. 

Możesz również skorzystać z formularza reklamacji . 

UWAGA! Jeśli w ciągu 2 dni roboczych od przesłania reklamacji nie odnotowałeś kontaktu z naszej strony, zadzwoń pod nr +48 792 483 675. Być może Twoja reklamacja do nas nie dotarła. 


Odstąpienie od umowy zakupu

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem: 

OLISIE EDYTA KMIECIK

Ul. Rycerska 26

95-070 Rąbień

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem prosimy dołączyć także wszystkie otrzymane akcesoria oraz fakturę.

Jednocześnie informujemy, że zgodnie z prawem nie przyjmujemy zwrotów artykułów szytych pod specjalne zamówienie. 

Waluta
Wybierz walutę
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl